هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elder ring ، می‌گوید دشواری در بازی‌های ما بخشی از هویت ماست.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elder ring ، می‌گوید دشواری در بازی‌های ما بخشی از هویت ماست.

بازی‌های FromSoftware’s Souls به‌خاطر بی‌رحمانه بودن شناخته می‌شوند، و به همین دلیل، هر نسخه از توسعه‌دهنده با بحثی در مورد گنجاندن یک حالت آسان برای کسانی که آن را می‌خواهند همراه است. همانطور که ممکن است تصور کنید، هرگز نتیجه قطعی برای آن بحث وجود ندارد، اما خالق سریال، هیدتاکا میازاکی، افکار خود را در مورد این موضوع روشن کرده است.

 

میازاکی در مصاحبه اخیر با The New Yorker در مورد اینکه سختی بخش مهمی از جذابیت این بازی ها است، صحبت کرد، به طوری که بخشی از هویت فرنچایز و استودیو است. به گفته میازاکی، سختی بازی‌های FromSoftware به تجربه معنا می‌بخشد و به همین دلیل، تیم در حال حاضر ، حاضر به کنار گذاشتن سختی امضای خود نیست.

 

ما همیشه به دنبال پیشرفت هستیم، اما به طور خاص در بازی‌هایمان، سختی چیزی است که به تجربه معنا می‌دهد. بنابراین این چیزی نیست که ما در حال حاضر ، حاضر به ترک آن باشیم. میازاکی گفت: این هویت ماست.

 

علاوه بر این، او همچنین احساسات خود را نسبت به طرفداران زیادی که می خواهند بر این چالش های سخت غلبه کنند اما به دلایلی تسلیم می شوند ابراز کرد.

 

من از هر کسی که احساس می‌کند در بازی‌های من چیزهای زیادی برای غلبه بر من وجود دارد، عذرخواهی می‌کنم. من فقط می‌خواهم هر چه بیشتر بازیکنان بتوانند لذتی را که از غلبه بر مشکلات ناشی می‌شود، تجربه کنند.

 

آخرین ساخته میازاکی (در همکاری با جورج آر آر مارتین) الدن رینگ با استقبال بی‌شمار منتقدان و تجاری مواجه شد. در زمان نگارش این مقاله، Elden Ring در متاکریتیک امتیاز 97 را به خود اختصاص داده است که آن را به بالاترین امتیاز در سال 2022 تبدیل کرده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elder ring ، می‌گوید دشواری در بازی‌های ما بخشی از هویت ماست.

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/de09

خبرنامه بازی ها

گالری